Станція пожежогасіння

Станція пожежогасіння

Станція пожежогасіння від компанії ТОВ "Демос" - фото 1
від 1 000 ₴
Під замовлення

Доставка

 Самовивіз в м. Запоріжжя
Безкоштовно
 Нова Пошта
За тарифами перевізника
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок

Опис

Станції пожежогасіння

Ці станції відповідають Правилам UNI 9490-10779, які містять вимоги до насосних установок для подачі води до автоматичних систем пожежогасіння.
Стандартна комплектація включає:
– один насос із приводом від дизельного двигуна та один стандартизований насос плюс насос-пілот (якщо встановлений);
– насос із приводом від дизельного двигуна та насос-пілот (якщо встановлений).
Конструктивні характеристики:
Зварна рама зі сталі з гальванічним покриттям для насоса з приводом від дизельного двигуна і шафи управління, встановлена на чотири подушки, що віброгасять.
НАСОС З ПРИВОДОМ ВІД ДИЗЕЛЬНОГО МОТОРА
Стандартизований відцентровий насос серії KDN, з'єднаний з дизельним двигуном за допомогою гнучкої муфти (), відповідає DIN-EN 733 (устар. DIN 24255).
осьовий всмоктувальний патрубок; радіальний напірний патрубок; корпус насоса із чавуну; робоче колесо із чавуну, динамічно відбалансоване; механічне ущільнення - графіт / карбід кремнію.
() Дизельний двигун з безпосереднім упорскуванням допускає навантаження до 10% на гідравлічні характеристики всіх насосів (UNI 9490 4.9.5.1), що приєднуються до нього за допомогою еластичної муфти. Місткість паливного бака достатня для 4-х годин роботи (UNI 9489 13.5.1.4. ). Двигуни потужністю до 43 кВт з повітряним охолодженням, понад 43 кВт - з водяним охолодженням.
НАСОС-ПІЛОТ
Відцентровий самовсмоктувальний насос JET 251.
Чавунний корпус насосу. Робочі колеса, дифузори та трубка Вентурі з технополімеру.
Асинхронний 2-полюсний мотор закритого типу із зовнішнім повітряним охолодженням.
ГІДРАВЛІЧНА ЧАСТИНА
Окрема лінія всмоктування для кожного насоса із встановленим вакуум-метром.
Напірна лінія кожного основного насоса до загального колектора оснащена фланцями для встановлення витратоміра, засувкою, що відключає, зворотним клапаном з дренажною пробкою, гальванізованим напірним колектором з манометром і автоматом пускового тиску, 15-барним розширювальним баком.
Насос-пілот з відсікаючими кульовими кранами на лініях, що всмоктує і подає, зворотним клапаном на лінії подачі, автоматом пускового тиску, патрубком підключення до напірного колектора основних насосів.
Два колектори від дизельного і електричного насоса можуть бути з'єднані разом в один загальний колектор, що поставляється зі станцією.
Розміри гідравлічної частини відповідають UNI 9490 – UNI 9489 – UNI 10779.
ЕЛЕКТРИЧНІ ШАФИ УПРАВЛІННЯ
Одна шафа управління зі ступенем захисту IP 55 для дизельного насоса, з системою управління насосом, зі світлодіодними індикаторами на передній панелі, загальним вимикачем, лічильником напрацьованих мотогодин, 2 вольтметрами та 2 амперметрами для пристроїв заряду батарей, дві 12-вольтові старти заряду, перемикачем режимів роботи АВТ. -0-РУЧН., кнопками СТАРТ - СТОП. Перемикач режимів роботи втоплений у копус шафи згідно з UNI 10779. (*) Тільки для систем пожежних гідрантів, які не оглядаються постійно, насоси зупиняються АВТОМАТИЧНО після того, як «тиск постійно залишається вищим, ніж тиск пуску насосів протягом 20 хвилин» (UNI 10779 A .1.2).
Робочий діапазон:
від 10 до 150 м3/год із напором до 90 м.